Дизелі з редукторами (110-770 к.с.)
Це надійні та економічні дизелі Volvo Penta нового покоління, які мають значний запас потужності, спеціально розроблені для глісуючих катерів. Високий крутни́й момент, дозволяє швидко набирати хід і забезпечувати ефективну роботу круїз-контролю в умовах морського хвилювання.
Електронне керування двигуном дозволяє отримувати чудові результати в економії палива та зниження викидів вуглекислого газу в атмосферу. Платформа EVC (електронне керування судна) додає інтелектуальні характеристики двигуну, дозволяючи інтегрувати керування двигуном з навігаційною системою судна.
Двигуни комплектуються редукторами з гідравлічною муфтою зчеплення, які спеціально розроблені для збільшення комфортності моторних яхт за рахунок меншої гучності.
Компактні розміри двигунів чудово підходять для двовальної установки. Конструкція редуктора з нахилом вихідного фланця на 8 або 12 градусів і можливістю лівого та правого обертання з однаковим передатним відношенням забезпечує ще більшу компактність установки.
Двигун | D13-800 | |||||||||
Рейтинг | R5 | |||||||||
Кількість та розташування циліндрів | 6, рядне | |||||||||
Діаметр циліндра, мм | 131 | |||||||||
Хід поршня, мм | 158.00 | |||||||||
Об'єм циліндрів, л | 12.78 | |||||||||
Компресійне відношення | 16,5:1 | |||||||||
Макс. швидкість обертання, об/хв | 2300 | |||||||||
Потужність на колінвалу, кВт (к.с.) | 588 (799) | |||||||||
Потужність на гребному валу, кВт (к.с.) | 564 (767) | |||||||||
Міткий момент, Н·м | 2930 | |||||||||
Питома витрата палива, л/год | 149 | |||||||||
Марка редуктора, передатне відношення та тип
|
||||||||||
Суха вага з редуктором, кг
|
||||||||||
Якість палива ASTM-D975
|
Вага без редуктора, кг
|