Дизелі з редукторами (110-770 к.с.)
Це надійні та економічні дизелі Volvo Penta нового покоління, які мають значний запас потужності, спеціально розроблені для глісуючих катерів. Високий крутни́й момент, дозволяє швидко набирати хід і забезпечувати ефективну роботу круїз-контролю в умовах морського хвилювання.
Електронне керування двигуном дозволяє отримувати чудові результати в економії палива та зниження викидів вуглекислого газу в атмосферу. Платформа EVC (електронне керування судна) додає інтелектуальні характеристики двигуну, дозволяючи інтегрувати керування двигуном з навігаційною системою судна.
Двигуни комплектуються редукторами з гідравлічною муфтою зчеплення, які спеціально розроблені для збільшення комфортності моторних яхт за рахунок меншої гучності.
Компактні розміри двигунів чудово підходять для двовальної установки. Конструкція редуктора з нахилом вихідного фланця на 8 або 12 градусів і можливістю лівого та правого обертання з однаковим передатним відношенням забезпечує ще більшу компактність установки.
Двигун | D3-110 | ||||||||||||
Рейтинг | R5 | ||||||||||||
Кількість циліндрів | 4 | ||||||||||||
Діаметр циліндра, мм | 81 | ||||||||||||
Хід поршня, мм | 93.20 | ||||||||||||
Об'єм циліндрів, л | 2.40 | ||||||||||||
Компресійне відношення | 16,5:1 | ||||||||||||
Макс. швидкість обертання, об/хв | 3000 | ||||||||||||
Потужність на колінвалу, кВт (к.с.) | 81 (110) | ||||||||||||
Потужність на гребному валу, кВт (к.с.) | 78 (106) | ||||||||||||
Міткий момент, Н·м | 258 | ||||||||||||
Питома витрата палива, л/год | 21 | ||||||||||||
Марка редуктора, передатне відношення та тип
|
|||||||||||||
Суха вага з редуктором, кг
|
|||||||||||||
Вага без редуктора, кг
|