VolvoPentaIPS (гвинторульові колонки з тягнучими гвинтами) - це революційно нове слово у створенні пропульсивних комплексів. Відрізняючись від систем із традиційними гребними валами вражаючою ефективністю, Volvo Penta IPS забезпечує більш високу максимальну швидкість, швидкий розгін і, завдяки значному зменшенню витрат палива, збільшену дальність плавання.
Висока, як на автомобілі, маневреність дозволяє легко швартуватися та забезпечує легку керованість на високих швидкостях. Мінімальні вібрація та шум, а також повна відсутність вихлопних газів - величезний крок уперед у забезпеченні комфорту на судні.
У той же час зберігаються традиційні переваги стаціонарних рухових установок, такі, як збільшена захищеність розташованих під корпусом рушійних комплексів та можливість широкого застосування гвинтів із бронзи та нержавіючої сталі. Volvo Penta IPS назавжди змінює стиль плавання.
Двигун | D6-370D-E |
Рейтинг | R5 |
Кількість циліндрів | 6 |
Об'єм циліндрів, л | 5.50 |
Потужність на колінвалу, кВт (к.с.) | 272 (370) |
Потужність на гребному валу, кВт (к.с.) | 259 (352) |
Наддув | Турбонаддув, охолодження наддувного повітря |
Серія гребних гвинтів | T2-T10 |
Напруга, В | 12, 24 |
Швидкісний діапазон, вузли | від 25 до 45 |
Тип приводу | Компактний (стандартний) або подовжений опціонно |
Суха вага з колонкою, кг | 887 |
Застосування | Дві та більше установки спільно, тільки на глісуючих судах |