Volvo Trucks : Volvo FMX

Volvo FMX


VM_TOVAR_ARTIKUL Серія Volvo FMX

Компанпія Volvo Trucks вивела на ринок нову модель – автомобіль для будівельного сегменту Volvo FMX.
 
Десять відмінностей Основа кабіни нового Volvo FMX залишилася колишня, а ось передня маска змінилася радикально. З'явилися інші грати радіатора, а також фари з V-подібними світлодіодними вогнями в дусі моделей FH і FM останнього покоління. Традиційна емблема з косою смугою стала більшою і перемістилася вище під лобове скло. Бампер тепер складається із трьох частин, що спрощує ремонт. Тест-драйв Volvo FMX
Фари нового FMX, крім стандартних захисних ґрат, можуть мати і додаткову, дрібнішу. Радіатор захищений знизу. Підніжки – на гнучких кронштейнах.
По центру бампера знаходиться буксирна вуха з литого чавуну. Вона посилена та витримує вже не 25, а 32 тонни.
В інтер'єрі кабіни все змінилося кардинально. Приладова панель, пофарбована в чорний колір, для більшої зручності ще більше розгорнута до водія. Праворуч від щитка приладів з'явився додатковий кольоровий дисплей борт-комп'ютера, а під ним – зручніший блок управління мікрокліматом салону.
Кут нахилу крісла водія збільшився на 4 градуси, його спинка стала тоншою, покращилися бічна підтримка і поперековий підпір. На рульове колесо винесені клавіші керування круїз-контролем, навігацією та телефоном. Для збільшення простору в районі ніг водія замок запалення перемістився ще вище на панелі приладів. Більше того, у кабіні збільшився обсяг речових відсіків. Тест-драйв Volvo FMX
Нова панель приладів для зручності ще більше розгорнута до водія.
Рульова колонка регулюється педаллю.
Голмостоянка включається клавішею. Зручно, але не завжди.
Кабіна FMX може поставлятися і в спальному варіанті: з однією спальною полицею (на фото), або з двома - з високим дахом Globetrotter. Автомобіль Volvo FMX пропонується з різними варіантами колісних формул – від 4х2 та 6х4 (включаючи повнопривідні 4х4 та 6х6) до 8х4 і навіть 10х4. На машини встановлюються 6-циліндрові турбодизельні двигуни: D11 робочим об'ємом 10,8 л, потужністю 330 - 450 л. с., а також D13 (12,8 л), що мають від 420 до 540 «конячок».
Двигуни D11 обладнані системою упорскування Сommon Rail, а 13-літрові агрегати оснащені індивідуальними насос-форсунками. Для відповідності екологічним нормам Євро 6 двигуни укомплектовані системою SCR AdBlue, неохолоджуваною системою рециркуляції газів EGR, що відпрацювали, а також саморегенеруючим фільтром твердих частинок DPF. Тест-драйв Volvo FMX
Турбодизелі D11 та D13 - стандарту Євро 6, хоча за межі країн ЄС можуть бути поставлені і у версіях Євро 5, Євро 4 і навіть Євро 3.
Екстрім-водіння Презентацію нових автомобілів Volvo FMX організували ефектно – у гранітному кар'єрі, що діє. Тест-драйв було розбито на два етапи. Один називався «Екстремальне керування» і складався з подолання на машинах крутих підйомів, спусків та водних перешкод.
Другий етап проходив дорогами з менш складним рельєфом, проте на ньому треба було випробувати надважкі вантажівки, включаючи автопоїзди.
Ми почали з екстриму. Першим піддослідним виявився самоскид 8х4 з двигуном 460 к.с. Всі тестовані FMX були оснащені роботизованими 12-ступінчастими коробками I-Shift (інтервал заміни олії у них зріс до 450 тис. км). Тест-драйв Volvo FMX
Селектор "автомата" I-Shift можна перевести в ручний режим і працювати клавішами "+" та "-". На вибір і два алгоритми роботи: «Economy» і «Power». Трушаємося з місця напрочуд легко, при цьому на дисплеї світиться цифра 5 – номер включеної передачі. Як же так, адже машина має бути завантажена, повною масою 44 т! Однак виявилося, що кузов був порожній. Але ми з лишком це компенсували, швидко підрулив до навантажувача.
Виносний пульт дозволяє піднімати кузов, керуючи обертами двигуна, і контролювати навантаження на осі.
 
Оглядати вміст кузова допомагає драбинка. Ось тільки забиратися на неї доводиться із землі. Де ж підніжка на передньому крилі та поручень на даху?
«Розумне» кермо Особливо ефектним виявився трюк, коли при проходженні горбистої ділянки типу «пральна дошка» водій попросив прибрати руки з керма. Ні, ми не злетіли з дороги. Автомобіль, неабияк нахиляючись в обидві сторони і підстрибуючи, проте суворо тримав напрямок і їхав рівно. Як виявилося, секрет полягає у двох ноу-хау Volvo Trucks.
По-перше, це система динамічного кермового керування Volvo Dynamic Steering (VDS). Вона включає спеціальний електромотор з електронним керуванням, приєднаний до гідропідсилювача. Отримуючи команду від численних датчиків (з періодичністю до 2000 разів на секунду!), забезпечується мінімальне зусилля на рульовому колесі за максимальної інформативності.

Більше того, система VDS максимально усуває поштовхи на рульовому колесі від нерівності дороги, що суттєво полегшує навантаження на руки та спину водія. А під час руху заднім ходом «розумне» кермо саме центрує автомобіль. Друге ноу-хау – задня пневмомодвеска коліс, яка автоматично утримує заданий кліренс – на позначці 300 мм. Тест-драйв Volvo FMX

Удосконалена задня пневмопідвіска підтримує кліренс 300 мм і покращує керованість автомобіля.
Пересідаємо на інший автомобіль - тривісний (6х6) повнопривідний самоскид з двигуном 420 л. с. Додатковий передній провідний міст і блокований міжосьовий диференціал послужили службу при проходженні водної перешкоди, коли машина, чіпляючись усіма колесами за мокрий щебінь, швидко вистрибнула на суху ділянку дороги.
Тут особливо виявилася еластичність двигуна Євро 6 - аж ніяк не найпотужнішого в лінійці D13. Так, максимальний момент, що крутить, в 2100 Нм у нього досягається в діапазоні 860 - 1400 оборотів в хвилину. Для порівняння, попередник із агрегатом Євро 5 у 420 л. с. видавав 1900 Нм при 1000 – 1400 об/хв. Третя наша машина виявилася, як і перша, 8х4, але з тривісним візком і поворотною останньою віссю. Такий автомобіль мав менший радіус розвороту і виявився більш маневреним. А ось рушити під гірку на цьому самоскиді виявилося не так і просто. На відміну від інших випробуваних на ходу FMX, ця модель не мала системи допомоги під час рушання на підйомі – Hill Holder. Довелося задіяти "ручник". А він на нових FMX не зовсім звичайний – кнопковий.
У штатних режимах це, безперечно, зручно: клавішу на себе – увімкнув, від себе – вимкнув. Однак у нашому випадку клавіші не вистачало вільного ходу, який є у звичній ручці керування і необхідний для точного дозування гальмівного зусилля. Але ми впоралися.
Тест-драйв Volvo FMX
Самоскидальний автопоїзд повною масою 56 т на підйомі допомагає торкнутися з місця система проти відкату Hill Holder.
І ось на черзі другий етап - і надважкі машини. Сідаємо за кермо п'ятиосне (10х4) самоскида повною масою ... 66 тонн! Його особливість – остання поворотна і при цьому двосхила вісь, виготовлена ​​шведською фірмою Terberg. Незважаючи на значну вагу, махіна швидко набирає швидкість - як під кабіною найпотужніший двигун - в 540 л. с. Раптом перед найкрутішим підйомом інструктор, що сидить поруч, наказує зупинитися, включити ручний режим трансмісії I-Shift і їхати далі.
Перша передача, друга, третя, четверта. Двигун починає працювати внатяг. Ще секунда - і ми станемо... Перейти на щабель нижче! Але інструктор це не дає цього. Газ у підлогу та ... автомобіль підіймається на підйом. Браво! А як він сповільнюється на узвозах! Потужності фірмового моторного гальма VEB (Volvo Engine Brake) не позичати.
П'ятіосний Volvo FMX з керованою задньою віссю Terberg важив не мало не багато – 66 тонн! Однак двигун 540 л. с. і "автомат" I-Shift жваво розганяли машину.
Під кінець тесту беремо сідельний тягач 6х4. Кабіна – зі спальником. Під ногами – 460 «конячок». А за спиною – автопоїзд масою 56 тонн. Нічого страшного. Мотор швидко розганяє машину, піднімаючи за нею стовпи пилу. Місцеві водії, які працюють у кар'єрі на однокласниках конкуруючих марок, раз у раз із заздрістю дивилися нам услід.

OUR CONTACTS

+38 048 796 50 01
+38 048 796 50 02

office@transservice.com.ua