Terminal/yard tractors Terberg : Тягач Terberg YT222

Тягач Terberg YT222


VM_TOVAR_ARTIKUL YT222
Допустима повна маса: 80 т; Навантаження на сідло: 34 т; Висота сідла: від 921 мм; 4 x 2 провідні колеса;

terberg/tovar-terberg-yt1a
terberg/tovar-terberg-yt3
terberg/tovar-terberg-yt2

Шини

А

В

С

295/60R22.5

3095

929(27т)

1884(27т)

1045(31т)

1891(31т)

11R22.5/
295/80R22.5

3160

1081(27т)

1949(27т)

1110(31т)

1956(31т)

315/80R22.5

3173

1094(27т)

1962(27т)

1123(31т)

1969(31т)

 

ПЕРЕДНЯ ВІСЬ. TerbergTTAtype62-хх
Напрямна вісь зі змащеними підшипниками
Навантаження: 10.000 кг (при 20 км/год)*

* залежно від класу шин

ЗАДНЯ ВІСЬ. KesslerD81PL478
Передавальна кількість головної передачі 16.13:1

Навантаження: 35.000 кг (при 20 км/год)*
* залежно від класу шин

ДВИГУН
Вольво, TAD750VE(EuromotIIIA)
Шестициліндровий чотиритактний дизельний двигун з прямим упорскуванням, турбонаддувом та інтеркулером. Паливна система оснащена електроннокерованою системою упорскування палива під тиском.
Робочий об'єм .................7,15дм3
Діаметр циліндра:....... ....108 мм
Хід поршня:.......................130 мм
Коефіцієнт стиснення:..... ..18, 1:1
Ефективна потужність: 170 кВт (231 к.с.) при 2300 об/хв.
Крутний момент: 952 Н/м при 1500 об/хв.
ISO3046
ГІДРАВЛИЧНА СИСТЕМА
Гідравлічний насос для кермового керування та підйому п'ятого колеса, керований двигуном, встановлений безпосередньо на двигуні, з пріоритетним клапаном системи кермового керування.
Захищений бак для олії гідравлічної системи вбудований у раму шасі. Місткість бака 50 дм3.Гідравлічний клапан керується пневматично з кабіни для підйому/опускання/утримування п'ятого колеса.
Робочий тиск 250 Бар.
2 високопродуктивних гідравлічних одноступінчастих поршневих підйомників.
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
ZF, type6WG211
Трансмісія з автоматичним перемиканням передач, 6 швидкостей переднього ходу, 3 заднього та блокування. Включає стандартний захист перемикання передач (передня/задня).
Теоретичний діапазон швидкостей передачі (км/год):
5,683 П + 5,041 З 5+5 (П + З)

3,702 П 8 (П)

2,304 П + 2,044 З 13+13(П + З)

1,501 П 18 (П)

0,963 П + 0,854 З 29+29(П + З)

0,627 42 (П)

(Розмір шин 11R22.5, передавальне число моста 16,13)

СИСТЕМА ОХОЛОДЖЕННЯ
Радіатор трубчастого та пластинчастого типу посиленої конструкції, встановлений на гумових сайлент-блоках із встановленими один за одним окремими маслоохолоджувальною установкою трансмісії та внутрішнім охолоджувачем двигуна.
ОБОДА ТА ШИНИ
Шини: 11R22,5 (6 штук)
Диск: 10 колісних шпильок | 22,5 х 8,25
ПІДВІСКА
Передня: параболічні ресори з гумовими кріпленнями з двома телескопічними амортизаторами. Система не вимагає технічного обслуговування.
Задня: Пригвинчена болтами безпосередньо до рами шасі.
СИСТЕМА РУЛЬОВОГО УПРАВЛІННЯ
Повністю гідростатична повноповоротна система кермового управління з пріоритетним клапаном і кермовим циліндром подвійної дії. Аварійна система кермового керування.
Діаметр кермового колеса 350 мм.

Діаметр повороту щодо переднього бампера (м):
Колісна база 3100 13,0
Колісна база 3300 13,5
Колісна база 3500 14,1

ШАСІ
Цільнозварна конструкція з прокатних сталевих швелерів 200х100х10мм
Захищені повітряний резервуар та паливний бак встановлені в сталевій обв'язці в шасі, шляхи доступу з протиковзною поверхнею, вбудованою в шасі. Кріплення буксирувального пальця на передньому та задньому шасі.
ГАЛЬМОВА СИСТЕМА
Повністю пневматична гальмівна система з розділеними схемами переднього та заднього моста. Передній міст із системою Z кулачного гальма, задній міст із високопродуктивною системою щелепно-дискового гальма. Автоматичні пристрої регулювання переднє та заднє.
Резервуари: 2 х 40 дм3. 1 х 30 дм3.
Дволінійна гальмівна система причепа вбудована на задній стороні кабіни з жовтими та червоними спіральними шлангами. Осушувач повітря. Гальмівні циліндри: діаграма переднього мосту та пружинне гальмо заднього моста. Гальмівний тиск: 7,5-8,1 Бар.
ПАЛИВНИЙ БАК
Місткість 200 дм3 і об'єднана з гідравлічним баком
П'ЯТО КОЛЕСО
2” лита сталь.Технічно допустиме навантаження: 36.000 кг. Вантажопідйомність: 31.000 кг. Автоматичне блокування затискної системи. Пневматичне розмикання п'ятого колеса з кабіни. Індикаторна лампочка примусового блокування всередині кабіни.
ВИХЛОПНА СИСТЕМА
Глушник із вертикальною трубою. Вихлопна труба в критичній області захищена сталевими ґратами.
ЕЛЕКТРИЧНА СИСТЕМА
24 Вольт негативне заземлення.
Генератор змінного струму: 28В / 70А.
Батареї: 2 х 12 В /135 А/год.
Вихід на стартері: 4 кВт.
Запобіжники та реле встановлені в центральному розподільчому щиті. Система проводів з кодовими номерами, що легко читається і видима, встановлена ​​на центральному електричному щиті. Семипінове гніздо на задній частині кабіни для приєднання причепа (DIN ISO 1185).
СИСТЕМА ОСВІТЛЕННЯ
Фари H4 з ближнім та дальнім світлом та сигналами напрямку. Заднє освітлення встановлено на задній частині кабіни, з індикаторами напрямку та гальмівними вогнями. Прожектор п'ятого колеса на задній частині кабіни. Підсвічування датчиків. Внутрішнє світло кабіни. Установка для маячка, що обертається.
КАБІНА
Для 1 особи, з лівостороннім управлінням. Положення водія – обличчям уперед.
Зовнішні розміри:
  • Ширина: 1400 мм
  • Довжина: 1593 мм
  • Висота: 1821 мм

Конструкція кабіни із сталевого негабаритного профілю для відповідності останнім нормам Rops/Fops. Кабіна встановлена ​​на 3 віброізолюючих опорах з амортизаторами. Вхід у кабіну через внутрішні двері для забезпечення безпечного та легкого входу/виходу на місце водія. З боку водія горизонтальне скло, що опускається. Кабіну можна нахиляти за допомогою ручного гідравлічного насоса на 65º.
Великі вікна, що забезпечують відмінну видимість. Всі шибки є тонованими зміцненими безпечними стеклами, крім шаруватого лобового скла. Шумоізоляція відповідає світовим стандартам. Крісло водія з повітряною підвіскою, що повністю регулюється, встановлено на консолі. Система обдування/обігрівач має три швидкості обдування та оснащений системою рециркуляції. Система кермового управління має одну педаль гальма та одну педаль газу, встановлених з правого боку колонки.

Перемикачі передньої панелі приладів:

  • Запуск
  • Блокування диференціалу
  • Робоче освітлення
  • Аварійна сигналізація
  • Освітлення
  • Перемикач передач
  • Перемикачі для:
    • Підйом/опускання п'ятого колеса
    • Розблокування п'ятого колеса (2х)
  • Індикаторні лампочки
    • Розігрів двигуна
    • Заряджання генератора
    • Індикатор повороту
    • Далеке світло
    • Блокування диференціалу
    • Ручне гальмо увімкнено
    • Повітряний фільтр забитий
  • Вольтметр
  • Лічильник обертів двигуна
  • Лічильник мотогодин
  • Аварійний сигнал/перевірка системи, з візуальним сигналом та зумером при:
    • Низький тиск двигуна
    • Низький тиск повітря в контурі 1
    • Низький тиск повітря в контурі 2
    • Низький рівень палива

Керування кермом

  • Комбінований перемикач:
    • Сигнали повороту
    • Передній склоочисник
    • Далеке/ближнє світло
    • Гудок

 

OUR CONTACTS

+38 048 796 50 01
+38 048 796 50 02

office@transservice.com.ua