Двигуни Volvo Penta : Дизельний двигун D1-30

Дизельний двигун D1-30


Артикул: D1-30

d_volvopenta/D1-30-14
d_volvopenta/D1-30-28
d_volvopenta/D1-30-3

Компактні суднові двигуни (12-75 к.с.)

Дизельні двигуни з цього ряду Volvo Penta мають невеликі габарити, що є ідеальним для вітрильних яхт та малих моторних човнів. Надійні, малошумні, невибагливі з багатим вибором оригінальних аксесуарів ці дизелі завоювали популярність у багатьох яхтобудівних компаній, в аматорському суднобудуванні та у власників вітрильних яхт.

Істотною перевагою дизелів серії D1 та D2 є зниження на 50% шкідливих речовин у вихлопних газах, а також рівня шуму. Це внесок не лише у збереження природи на нашій планеті, а й у сприятливі умови відпочинку на борту, що є особливо важливим для невеликих суден.

Компактні дизелі Volvo Penta комплектуються редукторами з прямим і похилим валом, а також яхтовими днищовими колонками Sail Drive з прямою і зворотною установкою двигуна. Колонки Sail Drive, розроблені і вперше запатентовані Volvo Penta ще в 1973 році, сьогодні оснащуються запатентованими 2-х, 3-х і 4-х лопатевими гребними гвинтами, що складаються, які дозволяють знизити опір при русі яхти під вітрилами.

Двигуни цієї серії оснащені двоконтурною системою охолодження та захистом від гальванічної корозії, що збільшує надійність та термін експлуатації.

D1-30 Технічні дані

Двигун D1-30
Кількість циліндрів 3
Діаметр циліндра, мм 77.00
Хід поршня, мм 81.00
Об'єм циліндрів, л 1.13
Компресійне відношення 23,5:1
Макс. швидкість обертання, об/хв 2800-3200
Потужність на колінвалу, кВт (к.с.) 20.9 (28)
Потужність на гребному валу, кВт (к.с.) 20.1 (27)
Марка та передатне відношення редуктора або колонки (пх-зх)
MS15A-B 2,14-1,95/2,63-1,95 ∠8°
MS15L-B 2,14-1,95/2,63-1,95 прямий
130S-B 2,19 S-drive
130SR-B 2,19 S-drive, 180°
Суха вага з редуктором або колонкою, кг
MS15A-B 156
MS15L-B 156
130S-B 158
130SR-B 158

НАШІ КОНТАКТИ

+38 048 796 50 01
+38 048 796 50 02

office@transservice.com.ua