Дизелі з редукторами (110-770 к.с.)
Це надійні та економічні дизелі Volvo Penta нового покоління, які мають значний запас потужності, спеціально розроблені для глісуючих катерів. Високий крутни́й момент, дозволяє швидко набирати хід і забезпечувати ефективну роботу круїз-контролю в умовах морського хвилювання.
Електронне керування двигуном дозволяє отримувати чудові результати в економії палива та зниження викидів вуглекислого газу в атмосферу. Платформа EVC (електронне керування судна) додає інтелектуальні характеристики двигуну, дозволяючи інтегрувати керування двигуном з навігаційною системою судна.
Двигуни комплектуються редукторами з гідравлічною муфтою зчеплення, які спеціально розроблені для збільшення комфортності моторних яхт за рахунок меншої гучності.
Компактні розміри двигунів чудово підходять для двовальної установки. Конструкція редуктора з нахилом вихідного фланця на 8 або 12 градусів і можливістю лівого та правого обертання з однаковим передатним відношенням забезпечує ще більшу компактність установки.
Двигун | D11-670 | ||||||
Рейтинг | R5 | ||||||
Кількість та розташування циліндрів | 6, рядне | ||||||
Діаметр циліндра, мм | 123 | ||||||
Хід поршня, мм | 152.00 | ||||||
Об'єм циліндрів, л | 10.80 | ||||||
Компресійне відношення | 16,5:1 | ||||||
Макс. швидкість обертання, об/хв | 2450 | ||||||
Потужність на колінвалу, кВт (к.с.) | 493 (670) | ||||||
Потужність на гребному валу, кВт (к.с.) | 478 (650) | ||||||
Міткий момент, Н·м | 2170 | ||||||
Питома витрата палива, л/год | 140 | ||||||
Марка редуктора, передатне відношення та тип
|
|||||||
Суха вага з редуктором, кг
|
|||||||
Якість палива ASTM-D975
|
Вага без редуктора, кг
|