 
		 
		 
		 
		 
		| Шини | A ±15mm | B ±15mm | C ±15mm | Колісна база D | E(mm) | 
| 295/60R22.5 | 3046 | 935 | 2048 | 3100 | 2040 | 
| 11R22.5 | 3110 | 1101 | 2102 | 3200 | 2140 | 
| 13R22.5 | 3138 | 1139 | 2140 | 3300 | 2240 | 
 ПЕРЕДНЯ ВІСЬ. Kessler
 Навантаження: 20.000 кг (при 20 км/год)*
 Передавальна кількість головної передачі 16.3:1
| ДВИГУН Вольво, TAD750VE (Euromot IIIA) Шестициліндровий чотиритактний дизельний двигун з прямим упорскуванням, турбонаддувом та інтеркулером. Паливна система оснащена електроннокерованою системою упорскування палива під тиском. Робочий об'єм .................7,15дм3 Діаметр циліндра:....... ....108 мм Хід поршня:.......................130 мм Коефіцієнт стиснення:..... ..18, 1:1 Ефективна потужність: 170 кВт (231 к.с.) при 2300 об/хв. Крутний момент: 952 Н/м при 1500 об/хв. ISO3046 ГІДРАВЛИЧНА СИСТЕМА Гідравлічний насос для рульового управління та підйому п'ятого колеса, керований двигуном, встановлений безпосередньо на коробці передач, з пріоритетним клапаном системи рульового управління. Захищений бак для олії гідравлічної системи вбудований в раму шасі. Місткість бака 105 дм3. Робочий тиск 230 Бар. 2 високопродуктивних гідравлічних одноступінчастих поршневих підйомників подвійної дії. Сідельний пристрій - з керованим бічним нахилом ±10º. КОРОБКА ПЕРЕДАЧ ZF, type6WG211 Трансмісія з автоматичним перемиканням передач, 6 швидкостей переднього ходу, 3 заднього та блокування. Включає стандартний захист перемикання передач (передня/задня). Теоретичний діапазон швидкостей передачі (км/год): 
 РОЗДАЧНА КОРОБКА Кесслер, тип W1000 Роздавальна коробка з постійним переднім приводом і комплексним пневматичним замикаючим поздовжнім диференціалом з 1/3 переднього, 2/3 заднього крутного моменту. Передатне число 1.371:1. ОБОДА ТА ШИНИ Шини:13R22.5 (6 штук) Диск: 10 колісних шпильок | 22,5 х 9,00 ПІДВІСКА Передня: параболічні ресори з гумовими кріпленнями з 2 телескопічними амортизаторами та додатковими гумовими обмежувачами. Система не вимагає технічного обслуговування. Задня: Пригвинчена болтами безпосередньо до рами шасі. СИСТЕМА РУЛЬОВОГО УПРАВЛІННЯ Повністю гідростатична повноповоротна система кермового управління з пріоритетним клапаном і кермовим циліндром подвійної дії. Аварійна система рульового управління. Рульове колесо повністю регульоване по висоті та під кутом. Діаметр рульового колеса 350 мм. Діаметр повороту щодо переднього бампера (м): з боку не з боку водія водія КБ3100 13.190 12.750 КБ3200 13.460 13.020 КБ3300 13.730 17.290 /div> ШАСІ Цільнозварювальна конструкція з прокатних сталевих швелерів.  Захищені повітряний резервуар і паливний бак встановлені в сталевій обв'язці в шасі, шляхи доступу з протиковзною поверхнею, вбудованою в шасі. Кріплення буксирувального пальця 40 та 50 мм на передньому та задньому шасі. ГАЛЬМОВА СИСТЕМА Повністю пневматична гальмівна система з розділеними схемами переднього та заднього моста. Передня вісь із Simplex клином барабана гальмівної системи, задній міст Kesslerз Simplex клином гальмівної системи. Автоматичні пристрої регулювання переднє та заднє. Резервуари: 2 х 40 дм3. 1 х 30 дм3. Разом: 110 дм3. Дволінійна гальмівна система причепа вбудована на задній стороні кабіни з жовтими та червоними спіральними шлангами. Осушувач повітря із вбудованим регулятором тиску повітря. Гальмівні циліндри: діаграма переднього мосту та пружинне гальмо заднього моста. Гальмівний тиск: 7,5-8,1 Бар. ПАЛИВНИЙ БАК Місткість 200 дм3 і об'єднана з гідравлічним баком П'ЯТО КОЛЕСО 2” лита сталь.  Технічно допустиме навантаження: 36.000 кг Вантажопідйомність: 35.000 кг Пневматичне розмикання п'ятого колеса, що виготовляється з кабіни. Індикаторна лампочка примусового блокування всередині кабіни. Цільнозварна надзвичайно міцна і стабільна конструкція підйомної рами. Всі точки обертання обладнані великими осцилюючими підшипниками. та висоти п'ятого колеса. ВИХЛОПНА СИСТЕМА Глушник із вертикальною трубою. Вихлопна труба в критичній області захищена сталевими ґратами. ЕЛЕКТРИЧНА СИСТЕМА 24 Вольт негативне заземлення. Генератор змінного струму: 28В / 80А Батареї: 2 х 12 В /135 А/год Вихідний стартер : 4кВ (Mercedes) Вихідний стартер : 5,5 кВт (Volvo) Запобіжники та реле встановлені в центральному розподільчому щиті. Can Bus система дозволяє гнучкий та різноманітний пошук несправностей системи. Система проводів з кодовими номерами, що легко читається і видима, встановлена на центральному електричному щиті. Семипінове гніздо на задній частині кабіни для приєднання причепа (DIN ISO 1185). СИСТЕМА ОСВІТЛЕННЯ Фари H4 з ближнім та дальнім світлом та сигналами напрямку. Заднє освітлення встановлено на задній частині кабіни, з індикаторами напрямку та гальмівними вогнями. Прожектор п'ятого колеса на задній частині кабіни. Підсвічування датчиків. Внутрішнє світло кабіни. Установка для маячка, що обертається. КАБІНА Для 1 людини, сидіння водія, що повертається на 180°. Внутрішні розміри: 
 З боку водія вертикальне електророзсувне вікно - "Комфорт". Кабіну можна нахиляти за допомогою ручного гідравлічного насоса на 73º. Шарувате лобове скло має загальну товщину 6,76 мм. 6860/880 Крісло водія з повітряною підвіскою, повністю регульоване, встановлене на консолі, що обертається на 180º, для легкого входу/виходу з місця водія. Поворотне сидіння оснащене двома педалями гальма і першою педаллю газу. Система обдування/обігрівач має три швидкості обдування та оснащена системою рециркуляції, включаючи запобігання запотіванню з 4-ма регульованими жалюзям. Приладова панель: 
 Керування кермом 
 |