Шини |
A ±15mm |
B ±15mm |
C ±15mm |
Колісна база D |
E(mm) |
295/60R22.5 |
3168 |
962 |
2035 |
3100 |
2040 |
11R22.5 |
3220 |
1078 |
2098 |
3200 |
2140 |
13R22.5 |
3258 |
1146 |
2136 |
3300 |
2240 |
ПЕРЕДНЯ ВІСЬ. Terberg TTA type 62-xx
Напрямна вісь зі змащеними підшипниками
Навантаження: 11.000 кг (при 20 км/год)*
* залежно від класу шин
ДВИГУН
Вольво, TAD750VE (Euromot IIIA)
Шестициліндровий чотиритактний дизельний двигун з прямим упорскуванням, турбонаддувом та інтеркулером. Паливна система оснащена електроннокерованою системою упорскування палива під тиском. Робочий об'єм .................7,15дм3 Діаметр циліндра:....... ....108 мм Хід поршня:.......................130 мм Коефіцієнт стиснення:..... ..18, 1:1 Ефективна потужність: 170 кВт (231 к.с.) при 2300 об/хв. Крутний момент: 952 Н/м при 1500 об/хв. ISO3046 СИСТЕМА ОХОЛОДЖЕННЯ
Радіатор трубчастого та пластинчастого типу посиленої конструкції, встановлений на гумових сайлент-блоках із встановленими один за одним окремими маслоохолоджувальною установкою трансмісії та внутрішнім охолоджувачем двигуна.
ГІДРАВЛИЧНА СИСТЕМА
Гідравлічний насос для рульового управління та підйому п'ятого колеса, керований двигуном, встановлений безпосередньо на коробці передач, з пріоритетним клапаном системи рульового управління. Захищений бак для олії гідравлічної системи вбудований в раму шасі. Місткість бака 105 дм3. Робочий тиск 200 Бар. 2 високопродуктивних гідравлічних одноступінчастих поршневих підйомників подвійної дії. Сідельний пристрій - з керованим бічним нахилом ±10º.
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
ZF, type 3WG161
Трансмісія з автоматичним перемиканням передач, 6 швидкостей переднього ходу, 3 заднього та блокування. Включає стандартний захист перемикання передач (передня/задня). Теоретичний діапазон швидкостей передачі (км/год):
ОБОДА ТА ШИНИ
Шини:11R22.5 (6 штук)
Диск: 10 колісних шпильок | 22,5 х 8,25 ПІДВІСКА
Передня: параболічні ресори з гумовими кріпленнями з 2 телескопічними амортизаторами та додатковими гумовими обмежувачами. Система не вимагає технічного обслуговування.
Задня: Пригвинчена болтами безпосередньо до рами шасі. СИСТЕМА РУЛЬОВОГО УПРАВЛІННЯ
Повністю гідростатична повноповоротна система кермового управління з пріоритетним клапаном і кермовим циліндром подвійної дії. Аварійна система рульового управління.
Рульове колесо повністю регульоване по висоті та під кутом. Діаметр рульового колеса 350 мм. Діаметр повороту щодо переднього бампера (м): з боку не з боку водія водія КБ3100 12.880 12.440 КБ3200 13.140 12.700 КБ3300 13.400 12.960 /div> ШАСІ
Цільнозварювальна конструкція з прокатних сталевих швелерів.
Захищені повітряний резервуар і паливний бак встановлені в сталевій обв'язці в шасі, шляхи доступу з протиковзною поверхнею, вбудованою в шасі. Кріплення буксирувального пальця 40 та 50 мм на передньому та задньому шасі. ГАЛЬМОВА СИСТЕМА
Повністю пневматична гальмівна система з розділеними схемами переднього та заднього моста.
Передня вісь із Simplex клином барабана гальмівної системи, задній міст Kesslerз Simplex клином гальмівної системи. Автоматичні пристрої регулювання переднє та заднє. Резервуари: 2 х 40 дм3. 1 х 30 дм3. Разом: 110 дм3. Дволінійна гальмівна система причепа вбудована на задній стороні кабіни з жовтими та червоними спіральними шлангами. Осушувач повітря із вбудованим регулятором тиску повітря. Гальмівні циліндри: діаграма переднього мосту та пружинне гальмо заднього моста. Гальмівний тиск: 7,5-8,1 Бар. ПАЛИВНИЙ БАК
Місткість 200 дм3 і об'єднана з гідравлічним баком
П'ЯТО КОЛЕСО
2” лита сталь. Технічно допустиме навантаження: 36.000 кг
Вантажопідйомність: 35.000 кг Пневматичне розмикання п'ятого колеса, що виготовляється з кабіни. Індикаторна лампочка примусового блокування всередині кабіни. Цільнозварна надзвичайно міцна і стабільна конструкція підйомної рами. Всі точки обертання обладнані великими осцилюючими підшипниками. та висоти п'ятого колеса. ВИХЛОПНА СИСТЕМА
Глушник із вертикальною трубою. Вихлопна труба в критичній області захищена сталевими ґратами.
ЕЛЕКТРИЧНА СИСТЕМА
24 Вольт негативне заземлення.
Генератор змінного струму: 28В / 80А Батареї: 2 х 12 В /135 А/год Вихідний стартер : 4кВ (Mercedes) Вихідний стартер : 5,5 кВт (Volvo) Запобіжники та реле встановлені в центральному розподільчому щиті. Can Bus система дозволяє гнучкий та різноманітний пошук несправностей системи. Система проводів з кодовими номерами, що легко читається і видима, встановлена на центральному електричному щиті. Семипінове гніздо на задній частині кабіни для приєднання причепа (DIN ISO 1185). СИСТЕМА ОСВІТЛЕННЯ
Фари H4 з ближнім та дальнім світлом та сигналами напрямку. Заднє освітлення встановлено на задній частині кабіни, з індикаторами напрямку та гальмівними вогнями. Прожектор п'ятого колеса на задній частині кабіни. Підсвічування датчиків. Внутрішнє світло кабіни. Установка для маячка, що обертається.
КАБІНА
Для 1 людини, сидіння водія, що повертається на 180°.
Внутрішні розміри:
З боку водія вертикальне електророзсувне вікно - "Комфорт". Кабіну можна нахиляти за допомогою ручного гідравлічного насоса на 73º. Шарувате лобове скло має загальну товщину 6,76 мм. 6860/880 Крісло водія з повітряною підвіскою, повністю регульоване, встановлене на консолі, що обертається на 180º, для легкого входу/виходу з місця водія. Поворотне сидіння оснащене двома педалями гальма і першою педаллю газу. Система обдування/обігрівач має три швидкості обдування та оснащена системою рециркуляції, включаючи запобігання запотіванню з 4-ма регульованими жалюзям. Приладова панель:
Керування кермом
|
|||