Шини |
А |
В |
С |
295/60R22.5 |
3095 |
929(27т) |
1884(27т) |
1045(31т) |
1891(31т) |
||
11R22.5/ |
3160 |
1081(27т) |
1949(27т) |
1110(31т) |
1956(31т) |
||
315/80R22.5 |
3173 |
1094(27т) |
1962(27т) |
1123(31т) |
1969(31т) |
ПЕРЕДНЯ ВІСЬ. TerbergTTAtype60-хх
Напрямна вісь зі змащеними підшипниками
Навантаження: 10.000 кг (при 20 км/год)*
* залежно від класу шин
ЗАДНЯ ВІСЬ. KesslerD81PL478
Передавальна кількість головної передачі 16.13:1
Навантаження: 35.000 кг (при 20 км/год)*
* залежно від класу шин
ДВИГУН
Вольво, TAD750VE(EuromotIIIA)
Шестициліндровий чотиритактний дизельний двигун з прямим упорскуванням, турбонаддувом та інтеркулером. Паливна система оснащена електроннокерованою системою упорскування палива під тиском. Робочий об'єм .................7,15дм3 Діаметр циліндра:....... ....108 мм Хід поршня:.......................130 мм Коефіцієнт стиснення:..... ..18, 1:1 Ефективна потужність: 170 кВт (231 к.с.) при 2300 об/хв. Крутний момент: 952 Н/м при 1500 об/хв. ISO3046 ГІДРАВЛИЧНА СИСТЕМА
Гідравлічний насос для кермового керування та підйому п'ятого колеса, керований двигуном, встановлений безпосередньо на двигуні, з пріоритетним клапаном системи кермового керування.
Захищений бак для олії гідравлічної системи вбудований у раму шасі. Місткість бака 50 дм3.Гідравлічний клапан керується пневматично з кабіни для підйому/опускання/утримування п'ятого колеса. Робочий тиск 250 Бар. 2 високопродуктивних гідравлічних одноступінчастих поршневих підйомників. КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
ZF, type6WG211
Трансмісія з автоматичним перемиканням передач, 6 швидкостей переднього ходу, 3 заднього та блокування. Включає стандартний захист перемикання передач (передня/задня). Теоретичний діапазон швидкостей передачі (км/год):
(Розмір шин 11R22.5, передавальне число моста 16,13) СИСТЕМА ОХОЛОДЖЕННЯ
Радіатор трубчастого та пластинчастого типу посиленої конструкції, встановлений на гумових сайлент-блоках із встановленими один за одним окремими маслоохолоджувальною установкою трансмісії та внутрішнім охолоджувачем двигуна.
ОБОДА ТА ШИНИ
Шини: 11R22,5 (6 штук)
Диск: 10 колісних шпильок | 22,5 х 8,25 ПІДВІСКА
Передня: параболічні ресори з гумовими кріпленнями з двома телескопічними амортизаторами. Система не вимагає технічного обслуговування.
Задня: Пригвинчена болтами безпосередньо до рами шасі. СИСТЕМА РУЛЬОВОГО УПРАВЛІННЯ
Повністю гідростатична повноповоротна система кермового управління з пріоритетним клапаном і кермовим циліндром подвійної дії. Аварійна система кермового керування.
Діаметр кермового колеса 350 мм. Діаметр повороту щодо переднього бампера (м): ШАСІ
Цільнозварна конструкція з прокатних сталевих швелерів 200х100х10мм
Захищені повітряний резервуар та паливний бак встановлені в сталевій обв'язці в шасі, шляхи доступу з протиковзною поверхнею, вбудованою в шасі. Кріплення буксирувального пальця на передньому та задньому шасі. ГАЛЬМОВА СИСТЕМА
Повністю пневматична гальмівна система з розділеними схемами переднього та заднього моста. Передній міст із системою Z кулачного гальма, задній міст із високопродуктивною системою щелепно-дискового гальма. Автоматичні пристрої регулювання переднє та заднє.
Резервуари: 2 х 40 дм3. 1 х 30 дм3. Дволінійна гальмівна система причепа вбудована на задній стороні кабіни з жовтими та червоними спіральними шлангами. Осушувач повітря. Гальмівні циліндри: діаграма переднього мосту та пружинне гальмо заднього моста. Гальмівний тиск: 7,5-8,1 Бар. ПАЛИВНИЙ БАК
Місткість 200 дм3 і об'єднана з гідравлічним баком
П'ЯТО КОЛЕСО
2” лита сталь.Технічно допустиме навантаження: 36.000 кг. Вантажопідйомність: 31.000 кг. Автоматичне блокування затискної системи. Пневматичне розмикання п'ятого колеса з кабіни. Індикаторна лампочка примусового блокування всередині кабіни.
ВИХЛОПНА СИСТЕМА
Глушник із вертикальною трубою. Вихлопна труба в критичній області захищена сталевими ґратами.
ЕЛЕКТРИЧНА СИСТЕМА
24 Вольт негативне заземлення.
Генератор змінного струму: 28В / 70А. Батареї: 2 х 12 В /135 А/год. Вихід на стартері: 4 кВт. Запобіжники та реле встановлені в центральному розподільчому щиті. Система проводів з кодовими номерами, що легко читається і видима, встановлена на центральному електричному щиті. Семипінове гніздо на задній частині кабіни для приєднання причепа (DIN ISO 1185). СИСТЕМА ОСВІТЛЕННЯ
Фари H4 з ближнім та дальнім світлом та сигналами напрямку. Заднє освітлення встановлено на задній частині кабіни, з індикаторами напрямку та гальмівними вогнями. Прожектор п'ятого колеса на задній частині кабіни. Підсвічування датчиків. Внутрішнє світло кабіни. Установка для маячка, що обертається.
КАБІНА
Для 1 особи, з лівостороннім управлінням. Положення водія – обличчям уперед.
Зовнішні розміри:
Конструкція кабіни із сталевого негабаритного профілю для відповідності останнім нормам Rops/Fops. Кабіна встановлена на 3 віброізолюючих опорах з амортизаторами. Вхід у кабіну через внутрішні двері для забезпечення безпечного та легкого входу/виходу на місце водія. З боку водія горизонтальне скло, що опускається. Кабіну можна нахиляти за допомогою ручного гідравлічного насоса на 65º. Перемикачі передньої панелі приладів:
Керування кермом
|