Terminal/yard tractors Terberg : Тягач Terberg RT283

Тягач Terberg RT283


VM_TOVAR_ARTIKUL RT283
Допустима повна маса складу: 120/180 т; Навантаження на сідло: 35 т; Висота сідла: від 935 мм; 4 x 4 провідні колеса; Кабіна зліва або праворуч з розсувними дверцятами ззаду;

terberg/tovar-terberg-rt1a
terberg/tovar-terberg-rt2
terberg/tovar-terberg-rt3
terberg/tovar-terberg-rt4
terberg/tovar-terberg-rt53

Шини

A ±15mm

B ±15mm

C ±15mm

Колісна база D

E(mm)

295/60R22.5

3046

935

2048

3100

2040

11R22.5
295/80R22.5

3110

1101

2102

3200

2140

13R22.5

3138

1139

2140

3300

2240


ПЕРЕДНЯ ВІСЬ. Kessler
Навантаження: 20.000 кг (при 20 км/год)*
Передавальна кількість головної передачі 16.3:1

ЗАДНЯ ВІСЬ. Kessler D81PL47
Навантаження: 35.000 кг (при 20 км/год)*
Передавальна кількість головної передачі 16.36:1 Пристрій блокування диференціала: автоматичне самоблокування 25%
ДВИГУН
Вольво, TAD750VE (Euromot IIIA)
Шестициліндровий чотиритактний дизельний двигун з прямим упорскуванням, турбонаддувом та інтеркулером. Паливна система оснащена електроннокерованою системою упорскування палива під тиском.
Робочий об'єм .................7,15дм3
Діаметр циліндра:....... ....108 мм
Хід поршня:.......................130 мм
Коефіцієнт стиснення:..... ..18, 1:1
Ефективна потужність: 170 кВт (231 к.с.) при 2300 об/хв.
Крутний момент: 952 Н/м при 1500 об/хв.
ISO3046
ГІДРАВЛИЧНА СИСТЕМА
Гідравлічний насос для рульового управління та підйому п'ятого колеса, керований двигуном, встановлений безпосередньо на коробці передач, з пріоритетним клапаном системи рульового управління. Захищений бак для олії гідравлічної системи вбудований в раму шасі. Місткість бака 105 дм3. Робочий тиск 230 Бар. 2 високопродуктивних гідравлічних одноступінчастих поршневих підйомників подвійної дії. Сідельний пристрій - з керованим бічним нахилом ±10º.
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
ZF, type6WG211
Трансмісія з автоматичним перемиканням передач, 6 швидкостей переднього ходу, 3 заднього та блокування. Включає стандартний захист перемикання передач (передня/задня).
Теоретичний діапазон швидкостей передачі (км/год):
5,683 П + 5,041 З 4+5 (П + З)

3,702 П 6 (П)

2,304 П + 2,044 З 10+11(П + З)

1,501 П 15 (П)

0,963 П + 0,854 З 23+26(П + З)

0,627 35 (П)

(Розмір шин 13R22.5, передавальне число моста 16,36)
РОЗДАЧНА КОРОБКА
Кесслер, тип W1000
Роздавальна коробка з постійним переднім приводом і комплексним пневматичним замикаючим поздовжнім диференціалом з 1/3 переднього, 2/3 заднього крутного моменту. Передатне число 1.371:1.
ОБОДА ТА ШИНИ
Шини:13R22.5 (6 штук)
Диск: 10 колісних шпильок | 22,5 х 9,00
ПІДВІСКА
Передня: параболічні ресори з гумовими кріпленнями з 2 телескопічними амортизаторами та додатковими гумовими обмежувачами. Система не вимагає технічного обслуговування.
Задня: Пригвинчена болтами безпосередньо до рами шасі.
СИСТЕМА РУЛЬОВОГО УПРАВЛІННЯ
Повністю гідростатична повноповоротна система кермового управління з пріоритетним клапаном і кермовим циліндром подвійної дії. Аварійна система рульового управління.
Рульове колесо повністю регульоване по висоті та під кутом.
Діаметр рульового колеса 350 мм.
Діаметр повороту щодо переднього бампера (м):
з боку не з боку водія водія
КБ3100 13.190 12.750
КБ3200 13.460 13.020
КБ3300 13.730 17.290 /div>
ШАСІ
Цільнозварювальна конструкція з прокатних сталевих швелерів.
Захищені повітряний резервуар і паливний бак встановлені в сталевій обв'язці в шасі, шляхи доступу з протиковзною поверхнею, вбудованою в шасі. Кріплення буксирувального пальця 40 та 50 мм на передньому та задньому шасі.
ГАЛЬМОВА СИСТЕМА
Повністю пневматична гальмівна система з розділеними схемами переднього та заднього моста.
Передня вісь із Simplex клином барабана гальмівної системи, задній міст Kesslerз Simplex клином гальмівної системи. Автоматичні пристрої регулювання переднє та заднє.
Резервуари: 2 х 40 дм3. 1 х 30 дм3. Разом: 110 дм3.
Дволінійна гальмівна система причепа вбудована на задній стороні кабіни з жовтими та червоними спіральними шлангами. Осушувач повітря із вбудованим регулятором тиску повітря. Гальмівні циліндри: діаграма переднього мосту та пружинне гальмо заднього моста.
Гальмівний тиск: 7,5-8,1 Бар.
ПАЛИВНИЙ БАК
Місткість 200 дм3 і об'єднана з гідравлічним баком
П'ЯТО КОЛЕСО
2” лита сталь. Технічно допустиме навантаження: 36.000 кг
Вантажопідйомність: 35.000 кг
Пневматичне розмикання п'ятого колеса, що виготовляється з кабіни. Індикаторна лампочка примусового блокування всередині кабіни. Цільнозварна надзвичайно міцна і стабільна конструкція підйомної рами. Всі точки обертання обладнані великими осцилюючими підшипниками. та висоти п'ятого колеса.
ВИХЛОПНА СИСТЕМА
Глушник із вертикальною трубою. Вихлопна труба в критичній області захищена сталевими ґратами.
ЕЛЕКТРИЧНА СИСТЕМА
24 Вольт негативне заземлення.
Генератор змінного струму: 28В / 80А
Батареї: 2 х 12 В /135 А/год
Вихідний стартер : 4кВ (Mercedes)
Вихідний стартер : 5,5 кВт (Volvo)
Запобіжники та реле встановлені в центральному розподільчому щиті.
Can Bus система дозволяє гнучкий та різноманітний пошук несправностей системи. Система проводів з кодовими номерами, що легко читається і видима, встановлена ​​на центральному електричному щиті. Семипінове гніздо на задній частині кабіни для приєднання причепа (DIN ISO 1185).
СИСТЕМА ОСВІТЛЕННЯ
Фари H4 з ближнім та дальнім світлом та сигналами напрямку. Заднє освітлення встановлено на задній частині кабіни, з індикаторами напрямку та гальмівними вогнями. Прожектор п'ятого колеса на задній частині кабіни. Підсвічування датчиків. Внутрішнє світло кабіни. Установка для маячка, що обертається.
КАБІНА
Для 1 людини, сидіння водія, що повертається на 180°.
Внутрішні розміри:
  • Ширина: 1520 мм
  • Довжина: 1670 мм
  • Висота: 1660 мм
Конструкція кабіни із сталевого негабаритного профілю для відповідності останнім нормам Rops/Fops. Кабіна встановлена ​​на 3 віброізолюючих опорах.
З боку водія вертикальне електророзсувне вікно - "Комфорт".
Кабіну можна нахиляти за допомогою ручного гідравлічного насоса на 73º. Шарувате лобове скло має загальну товщину 6,76 мм. 6860/880 Крісло водія з повітряною підвіскою, повністю регульоване, встановлене на консолі, що обертається на 180º, для легкого входу/виходу з місця водія. Поворотне сидіння оснащене двома педалями гальма і першою педаллю газу. Система обдування/обігрівач має три швидкості обдування та оснащена системою рециркуляції, включаючи запобігання запотіванню з 4-ма регульованими жалюзям.

Приладова панель:
  • Важіль гальма стоянки
  • Контроль нагріву
  • Перемикачі для:
    • запалювання
    • заднього склоочисника
    • блокування диференціалу роздавальної коробки
    • робоче освітлення
    • аварійна світлова сигналізація
    • освітлення

Керування кермом

  • Кульове кермо повністю регульоване по висоті та під необхідним кутом
  • Комбінований перемикач для:
    • сигнал повороту
    • передній склоочисник (2 швидкості)
    • дальнє/ближнє світло та сигнальний проблисковий прилад
    • гудок
  • Перемикач передач
  • Перемикачі для:
    • підйом/опускання п'ятого колеса
    • розблокування п'ятого колеса
    • розблокування сидіння, що повертається
    • електричне керування вікном з боку водія - «Комфорт»

OUR CONTACTS

+38 048 796 50 01
+38 048 796 50 02

office@transservice.com.ua