Terminal/yard tractors Terberg : Тягач Terberg TT183

Тягач Terberg TT183


VM_TOVAR_ARTIKUL TT183
Допустима повна маса складу: 80 т; Навантаження на сідло: 35 т; Висота сідла: від 938 мм; 4 x 2 провідні колеса.

terberg/tovar-terberg-tt1
terberg/tovar-terberg-tt2
terberg/tovar-terberg-tt3
terberg/tovar-terberg-tt4

Шини

A ±15mm

B ±15mm

C ±15mm

Колісна база D

E(mm)

295/60R22.5

3168

962

2035

3100

2040

11R22.5
295/80R22.5

3220

1078

2098

3200

2140

13R22.5

3258

1146

2136

3300

2240

ПЕРЕДНЯ ВІСЬ. TerbergTTA type 62-xx
Напрямна вісь зі змащеними підшипниками
Навантаження: 11.000 кг (при 20 км/год)*
* залежно від класу шин

ЗАДНЯ ВІСЬ. Terberg TTA 70-11
Навантаження: 30.000 кг (при 20 км/год)*
Передаточна кількість редукції 16
1.98:1
Пристрій блокування диференціалу: автоматичне самоблокування 25%
ДВИГУН
Вольво, TAD750VE (Euromot IIIA)
Шестициліндровий чотиритактний дизельний двигун з прямим упорскуванням, турбонаддувом та інтеркулером. Паливна система оснащена електроннокерованою системою упорскування палива під тиском.
Робочий об'єм .................7,15дм3
Діаметр циліндра:....... ....108 мм
Хід поршня:.......................130 мм
Коефіцієнт стиснення:..... ..18, 1:1
Ефективна потужність: 170 кВт (231 к.с.) при 2300 об/хв.
Крутний момент: 952 Н/м при 1500 об/хв.
ISO3046
СИСТЕМА ОХОЛОДЖЕННЯ
Радіатор трубчастого та пластинчастого типу посиленої конструкції, встановлений на гумових сайлент-блоках із встановленими один за одним окремими маслоохолоджувальною установкою трансмісії та внутрішнім охолоджувачем двигуна.
ГІДРАВЛИЧНА СИСТЕМА
Гідравлічний насос для рульового управління та підйому п'ятого колеса, керований двигуном, встановлений безпосередньо на коробці передач, з пріоритетним клапаном системи рульового управління. Захищений бак для олії гідравлічної системи вбудований в раму шасі. Місткість бака 105 дм3. Робочий тиск 200 Бар. 2 високопродуктивних гідравлічних одноступінчастих поршневих підйомників подвійної дії. Сідельний пристрій - з керованим бічним нахилом ±10º.
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
ZF, type 3WG161
Трансмісія з автоматичним перемиканням передач, 6 швидкостей переднього ходу, 3 заднього та блокування. Включає стандартний захист перемикання передач (передня/задня).
Теоретичний діапазон швидкостей передачі (км/год):
4,578 П + З 8 (П + З)

2,396 П+З 15 (П+З)

0,994 П+З 36 (П+З)

(Розмір шин 11R22.5, передавальне число моста 11,98)
ОБОДА ТА ШИНИ
Шини:11R22.5 (6 штук)
Диск: 10 колісних шпильок | 22,5 х 8,25
ПІДВІСКА
Передня: параболічні ресори з гумовими кріпленнями з 2 телескопічними амортизаторами та додатковими гумовими обмежувачами. Система не вимагає технічного обслуговування.
Задня: Пригвинчена болтами безпосередньо до рами шасі.
СИСТЕМА РУЛЬОВОГО УПРАВЛІННЯ
Повністю гідростатична повноповоротна система кермового управління з пріоритетним клапаном і кермовим циліндром подвійної дії. Аварійна система рульового управління.
Рульове колесо повністю регульоване по висоті та під кутом.
Діаметр рульового колеса 350 мм.
Діаметр повороту щодо переднього бампера (м):
з боку не з боку водія водія
КБ3100 12.880 12.440
КБ3200 13.140 12.700
КБ3300 13.400 12.960 /div>
ШАСІ
Цільнозварювальна конструкція з прокатних сталевих швелерів.
Захищені повітряний резервуар і паливний бак встановлені в сталевій обв'язці в шасі, шляхи доступу з протиковзною поверхнею, вбудованою в шасі. Кріплення буксирувального пальця 40 та 50 мм на передньому та задньому шасі.
ГАЛЬМОВА СИСТЕМА
Повністю пневматична гальмівна система з розділеними схемами переднього та заднього моста.
Передня вісь із Simplex клином барабана гальмівної системи, задній міст Kesslerз Simplex клином гальмівної системи. Автоматичні пристрої регулювання переднє та заднє.
Резервуари: 2 х 40 дм3. 1 х 30 дм3. Разом: 110 дм3.
Дволінійна гальмівна система причепа вбудована на задній стороні кабіни з жовтими та червоними спіральними шлангами. Осушувач повітря із вбудованим регулятором тиску повітря. Гальмівні циліндри: діаграма переднього мосту та пружинне гальмо заднього моста.
Гальмівний тиск: 7,5-8,1 Бар.
ПАЛИВНИЙ БАК
Місткість 200 дм3 і об'єднана з гідравлічним баком
П'ЯТО КОЛЕСО
2” лита сталь. Технічно допустиме навантаження: 36.000 кг
Вантажопідйомність: 35.000 кг
Пневматичне розмикання п'ятого колеса, що виготовляється з кабіни. Індикаторна лампочка примусового блокування всередині кабіни. Цільнозварна надзвичайно міцна і стабільна конструкція підйомної рами. Всі точки обертання обладнані великими осцилюючими підшипниками. та висоти п'ятого колеса.
ВИХЛОПНА СИСТЕМА
Глушник із вертикальною трубою. Вихлопна труба в критичній області захищена сталевими ґратами.
ЕЛЕКТРИЧНА СИСТЕМА
24 Вольт негативне заземлення.
Генератор змінного струму: 28В / 80А
Батареї: 2 х 12 В /135 А/год
Вихідний стартер : 4кВ (Mercedes)
Вихідний стартер : 5,5 кВт (Volvo)
Запобіжники та реле встановлені в центральному розподільчому щиті.
Can Bus система дозволяє гнучкий та різноманітний пошук несправностей системи. Система проводів з кодовими номерами, що легко читається і видима, встановлена ​​на центральному електричному щиті. Семипінове гніздо на задній частині кабіни для приєднання причепа (DIN ISO 1185).
СИСТЕМА ОСВІТЛЕННЯ
Фари H4 з ближнім та дальнім світлом та сигналами напрямку. Заднє освітлення встановлено на задній частині кабіни, з індикаторами напрямку та гальмівними вогнями. Прожектор п'ятого колеса на задній частині кабіни. Підсвічування датчиків. Внутрішнє світло кабіни. Установка для маячка, що обертається.
КАБІНА
Для 1 людини, сидіння водія, що повертається на 180°.
Внутрішні розміри:
  • Ширина: 1520 мм
  • Довжина: 1670 мм
  • Висота: 1660 мм
Конструкція кабіни із сталевого негабаритного профілю для відповідності останнім нормам Rops/Fops. Кабіна встановлена ​​на 3 віброізолюючих опорах.
З боку водія вертикальне електророзсувне вікно - "Комфорт".
Кабіну можна нахиляти за допомогою ручного гідравлічного насоса на 73º. Шарувате лобове скло має загальну товщину 6,76 мм. 6860/880 Крісло водія з повітряною підвіскою, повністю регульоване, встановлене на консолі, що обертається на 180º, для легкого входу/виходу з місця водія. Поворотне сидіння оснащене двома педалями гальма і першою педаллю газу. Система обдування/обігрівач має три швидкості обдування та оснащена системою рециркуляції, включаючи запобігання запотіванню з 4-ма регульованими жалюзям.

Приладова панель:
  • Важіль гальма стоянки
  • Контроль нагріву
  • Перемикачі для:
    • запалювання
    • заднього склоочисника
    • блокування диференціалу роздавальної коробки
    • робоче освітлення
    • аварійна світлова сигналізація
    • освітлення

Керування кермом

  • Кульове кермо повністю регульоване по висоті та під необхідним кутом
  • Комбінований перемикач для:
    • сигнал повороту
    • передній склоочисник (2 швидкості)
    • дальнє/ближнє світло та сигнальний проблисковий прилад
    • гудок
  • Перемикач передач
  • Перемикачі для:
    • підйом/опускання п'ятого колеса
    • розблокування п'ятого колеса
    • розблокування сидіння, що повертається
    • електричне керування вікном з боку водія - «Комфорт»
 

OUR CONTACTS

+38 048 796 50 01
+38 048 796 50 02

office@transservice.com.ua